Thursday, September 13, 2007

kyaw thu under pressure

ျပည္ပမီဒီယာေတြနဲ႔ အင္တာဗ်ဴးမလုပ္ဖို႔
ရုပ္ရွင္မင္းသားေက်ာ္သူ တားျမစ္ခံရ

ဒီဗြီဘီ စက္တင္ဘာ ၁၃

“- - - - - ျမတ္စြာဘုရားမရွိတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔က ျမတ္စြာဘုရားရဲ႔ကိုယ္စား ကိုးကြယ္ေနရတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ အမိအဘနဲ႔တူပါတယ္၊ အဲဒီေတာ့ သံဃာေတြကို ထိတာဟာ အမိအဘကို ထိတဲ့ သေဘာ ခံစားရတဲ့အတြက္ က်ေနာ္ အဲဒီဟာ ေျပာလိုက္တာပါ- - - - -”


ျပည္ပမီဒီယာမ်ားရဲ႔ ေမးျမန္းခ်က္ေတြကို မေျဖၾကားဖို႔ ႏိုင္ငံေက်ာ္ရုပ္ရွင္မင္းသား ေက်ာ္သူကို ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးက ဒီေန႔ ေခၚယူသတိေပးပါတယ္။ ျပည္ပမီဒီယာေတြနဲ႔ ေျဖၾကားခဲ့တာေတြကို ေန႔ရက္အတိအက် အေၾကာင္းအရာအေသးစိတ္ အေထာက္အထားမ်ားကုိ ဖတ္ျပၿပီး ႏိုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈမလုပ္ဖို႔ ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုး တာ၀န္ရွိသူမ်ား က သတိေပးေျပာၾကားတယ္လို႔ ရုပ္ရွင္မင္းသားေက်ာ္သူက ေျပာျပပါတယ္။

“ႏိုင္ငံေရးကိစၥေတြမလုပ္ဖို႔ က်ေနာ့္ကိုေခၚၿပီး သတိေပးတယ္၊ က်ေနာ္ကလည္း ေျပာလိုက္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ဒါ ႏိုင္ငံေရးလုပ္တာမဟုတ္ပါဘူး၊ လူမႈေရးသက္သက္၊ လူမႈေရးကိစၥေတြပဲ က်ေနာ္ေျပာ တာပါလို႔ က်ေနာ္ျပန္ေျပာလုိက္ပါတယ္၊”

ဗဟန္းၿမိဳ႔နယ္ ၀ကၤပါလမ္းက ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုး ရံုးခ်ဳပ္မွာ ေခၚယူသတိေပးခဲ့တာျဖစ္ေၾကာင္း၊ သတိေပးသူမ်ားကေတာ့
ဦးျမင့္သိန္းေဖ၊
ဗိုလ္မႉးရဲ၀င္း၊
ဦး၀င္းၾကည္၊
ဒါရိုက္တာ (၂) ဦးျဖစ္တဲ့ မလိခစုိးထိုက္ေအာင္နဲ႔
ျမင့္စိုး(၀သ) တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပပါတယ္၊

ျပည္ပမီဒီယာမ်ားကို ဆက္လက္မေျဖၾကားဖို႔ သတိေပးခံရတဲ့အခါ သူဟာ ႏိုင္ငံေရးလုပ္သူမဟုတ္ ပါဘူးလို႔ ေျပာထားႏွင့္ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ရုပ္ရွင္မင္းသားေက်ာ္သူက ရွင္းျပပါတယ္၊

“ႏိုင္ငံေရးလည္း ၀ါသနာမပါပါဘူး၊ ႏိုင္ငံေရးဆိုတာ ဘာမွန္းလည္းမသိပါဘူး၊ က်ေနာ္က ျပည္သူေတြ ေပးတဲ့ပိုက္ဆံနဲ႔ က်ေနာ္ ရုပ္ရွင္မင္းသားအေနနဲ႔ သရုပ္ေဆာင္ေနရတာ၊ အဲဒီေတာ့ ျပည္သူေတြ၀မ္းနည္းတယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္လည္း၀မ္းနည္းရပါတယ္၊ ျပည္သူေတြစိတ္ခ်မ္းသာရင္ က်ေနာ္ လည္း၀မ္းသာရတာေပါ့၊ အဲဒီေတာ့ ျပည္သူနဲ႔အတူ ထပ္တူ ျပည္သူ႔ရုပ္ရွင္မင္းသား တေယာက္အေနနဲ႔ ျပည္သူေတြကိုယ္စား ေျပာသင့္ရင္လည္း ေျပာရမွာေပါ့ဗ်ာ၊”

သတိေပးတာကို မလိုက္နာရင္ ဘာျဖစ္မယ္လုိ႔ ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးက အတိအက်မေျပာေပမယ့့္ “တခုခုျဖစ္သြားရင္ မေကာင္းဘူး” လို႔ ေအးေအးေဆးေဆးေျပာေၾကာင္း ကိုေက်ာ္သူက ေျပာျပ ပါတယ္၊
မီဒီယာကို ေျဖၾကားတာေၾကာင့္ နာမည္ေက်ာ္အႏုပညာရွင္ ဇာဂနာ(ကိုသူရ) နည္းတူ ရုပ္ရွင္ရုိက္ ကူး သရုပ္ေဆာင္ခြင့္ ပိတ္ပင္ခံရေကာင္း ခံရႏိုင္တယ္လို႔ ကိုေက်ာ္သူက ေျပာပါတယ္။

“က်ေနာ့္ဇာတ္ကားေတြ ရုိက္ခြင့္မေပးတာေတြ ရွိႏိုင္တယ္၊ ရုပ္ရွင္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ဟာေတြမွာ က်ေနာ့္ကို တားျမစ္ပိတ္ပင္တာေတြေတာ့ ရွိႏိုင္တယ္၊” ကိုေက်ာ္သူက ႏိုင္ငံေရးလုပ္တာမဟုတ္ဘဲ နာေရးကူညီမႈအသင္းမွာ လူမႈေရးအလုပ္အျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ေနတာျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးဟာလည္း အန္ဂ်ီအိုအဖြဲ႔ျဖစ္တာေၾကာင့္ အန္ဂ်ီအိုအဖြဲ႔ အခ်င္းခ်င္း ကိုယ္ခ်င္းစာလိမ့္မယ္လို႔ ေမ်ွာ္္လင့္ေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။

သံဃာေတာ္မ်ား အၾကမ္းဖက္ခံရတဲ့ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္လို႔ မီဒီယာမ်ားကို ေျဖၾကားခဲ့တာဟာလည္း ဘုရား၊ တရား၊ မိဘနဲ႔ တဂိုဏ္းတည္းျဖစ္တဲ့ သံဃာေတာ္မ်ားအတြက္ ဗုဒၶအေနနဲ႔ ေျဖၾကားတာျဖစ္တယ္လို႔လည္း ရွင္းျပပါတယ္၊

“က်ေနာ္က ဗုဒၶဘုရားရဲ႔ သားေတာ္ေတြျဖစ္တဲ့ သံဃာေတာ္ေတြကို ျမတ္စြာဘုရားမရွိတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔က ျမတ္စြာဘုရားရဲ႔ကိုယ္စား ကိုးကြယ္ေနရတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ အမိအဘနဲ႔တူပါတယ္၊ အဲဒီေတာ့ သံဃာေတြကို ထိတာဟာ အမိအဘကို ထိတဲ့ သေဘာ ခံစားရတဲ့အတြက္ က်ေနာ္ အဲဒီဟာ ေျပာလိုက္တာပါလို႔ က်ေနာ္ျပန္ေျဖလိုက္ပါတယ္။”

( http://burmese.dvb.no/textonly/news.php?id=1883 ကေန ယူတယ္။)


No comments: