Thursday, August 23, 2007

can u go to yoma3.org? if not, i willl upload the news stories later.

ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ လမ္းေလွ်ာက္သူမ်ားကို ဖမ္းဆီး
႐ုိးမ ၃။ ၾသဂုတ္ ၂၃၊ ၂၀၀၇
မိန္းမတေယာက္ကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ပိုးစိုးပက္စက္ လက္ေရာေျခေရာ ပါးစပ္ေကာ အေၾကာက္အလန္႔ကင္းကင္းနဲ႔ကို စိတ္ရွိတိုင္း လူျမင္ကြင္းမွာ မိုက္႐ိုင္းေနတာ ..... အျပည့္အစုံသုိ႔

ေရနံေခ်ာင္းတြင္ ဆႏၵျပမႈျဖစ္ပြားကုန္ေစ်းႏႈန္းမက်မျခင္း ဆက္လုပ္သြားမည္ဟု ေတာင္သူတဦးကေျပာဆို ဗထူး။ ၾသဂုတ္ ၂၃၊ ၂၀၀၇

က်ေနာ္တို႔ ေတာင္သူအားလံုးက ခံစားခ်က္ေတြ ႀကီးေနၾကၿပီဗ်၊ က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ဗ်ာ ကုန္ေစ်းႏႈန္းမက်မခ်င္း၊ ေလာင္စာဆီေစ်းႏႈန္းမက်မခ်င္း အၿမဲတမ္း ဆက္လက္တိုက္ပြဲဝင္သြား မယ္ဆိုတာကို ေျပာခ်င္ပါတယ္္ခင္ဗ် ..... အျပည့္အစုံသုိ႔

No comments: