Thursday, August 23, 2007

celebrities' talk

လက္ရိွလူထုလွဳပ္ရွားမွဳႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ထင္ရွားသူတခ်ဳိ႔ရဲ႔ ေျပာၾကားခ်က္

ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္ ေက်ာ္သူ
ဘီဘီစီသတင္းဌာန ၾသဂုတ္ ၁၈

“အဲဒီသတင္း ၾကားတ့ဲအတြက္ က်ေနာ္ကေတာ့ ဒါ လုပ္သင့္လုပ္ထုိက္တ့ဲ ကိစၥတစ္ခုလုိ႔ ေထာက္ခံပါတယ္။ အားလုံးက

စား၀တ္ေနေရးက ၾကပ္တည္းေနၿပီ။ ၾကပ္တည္းေနခ်ိန္မွာ ဆီေစ်းတက္လာၿပီဆုိရင္ စရိတ္စကေတြအကုန္လုံး တက္လာၿပီ။ အဲဒီေတာ့ လုပ္သင့္လုပ္ထုိက္တ့ဲကိစၥလုိ႔ က်ေနာ္ ခံယူပါတယ္။”


လူထုဆႏၵျပပြဲေတြအေပၚ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ကဗ်ာစာဆုိၾကီး ဒဂုန္တာရာရဲ႔ ေျပာဆုိခ်က္
ဒီဗီြဘီသတင္းဌာန ၾသဂုတ္ ၂၃


“အခုျဖစ္ေနတာကေတာ့ က်ေနာ္ အကဲခတ္မိသေလာက္ကေတာ့ ၊ သဘာ၀ပဲဗ်၊ လူေတြၾကပ္တည္းလာလုိ႔ စား၀တ္ေနေရး မေျပလည္လုိ႔ မခံႏုိင္တဲ့ အဆုံးေပါ့ဗ်ာ၊ ဆႏၵျပတယ္လုိ႔ က်ေနာ္ကေတာ့ နားလည္လုိက္တာပဲ။ ၈၈ ပုံစံ ထပ္တူထပ္မ်ွေတာ့ ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္မယ္ဗ်၊ က်ေနာ္တုိ႑ ေက်ာင္းသားဘ၀ေပါ့ဗ်ာ၊ ၃၈၊ ၃၉၊ ၁၃၀၀ျပည့္ အေရးေတာ္ပုံ သေဘာမ်ဳိးပဲဗ်။ ဒီသေဘာမ်ဳိးပဲ ျဖစ္မွာပဲ။ ဒီသေဘာမ်ဳိးပဲ။


အခုျဖစ္တာလည္း ဒီသေဘာမ်ဳိးျဖစ္မွာပဲ၊ ျဖစ္တဲ့ ပုံစံကေတာ့ တဟုန္ထဲေတာ့ ျဖစ္ခ်င္လဲ ျဖစ္မယ္၊ တဟုန္ထဲ မျဖစ္သည့္တုိင္ေအာင္ တျဖည္းျဖည္း တေငြ႔ေငြ႔နဲ႔ေတာ့ လွဳပ္ရွားမွဳဟာ က်ယ္ျပန္႔လာလိမ့္မယ္လုိ႔ က်ေနာ္ေတာ့ ထင္တာပဲ၊ အခုေတာင္ ေတာ္ေတာ္က်ယ္ျပန္႔လာလုိ႔ ၾကားရတာေလ။”

“က်ေနာ္ေတာ့ အဲဒီလုိပဲထင္တယ္၊ ျဖစ္သြားမယ္၊ အေျပာင္းအလဲကေတာ့ ျဖစ္မွာပဲ၊ ျဖစ္ခ်င္ေနတာက ၾကာၿပီေလ၊ စတဲ့လူမရွိလုိ႔သာ၊ အေပၚယံ ဘာေခၚလဲ မီးခဲ ျပာဖုံးဆုိတဲ့ ဆုိရုိးရွိတယ္ေလ၊ မီးေတာ့ မီးခဲပဲ၊ ျပာေတြဖုံးထားေတာ့ မျမင္ရဘူး၊ ျပာေတြ လြင့္လာၿပီ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ျမင္ရေတာ့မွာပဲဗ်၊ မွန္းဆတာ ခက္တယ္ဗ်၊ နယ္ေတြပါ ပါလာၿပီပဲဗ်၊ အဲဒါဆုိရင္ ဒါ ၾကီးက်ယ္လာမွာပဲ၊ က်ေနာ္ထင္တာေလ၊ တျဖည္းတျဖည္းနဲ႔ ဖိႏွိပ္တဲ့ အရွိန္ေပၚမွာ ျပန္ခုခံတဲ့ အရွိန္ကလဲ တက္တာပဲဗ်၊ ဒါကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ သဘာ၀ပဲ။”


No comments: