Thursday, August 2, 2007

88 generation's next step

အာဏာပိုင္မ်ား၏ ေႏွာင့္ယွက္မွဳမ်ားကိုလူထုေဟာေျပာပြဲမ်ားႏွင့္ တုံ႔ျပန္မည္ဒီဗီြဘီ ။ ၃၁ ။ ဇူလိုင္ ။ ၂၀၀၇ ေအးႏိုင္ အာဏာပိုင္ေတြရဲ႔ လိုက္လံေႏွာင့္ယွက္မွဳေတြကို လူထုေဟာေျပာပြဲေတြနဲ႔ တုံ႔ျပန္ သြားမယ္လို႔ (၈၈) မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားအဖြဲ႔က ဒီကေန႔ ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကား လိုက္ပါတယ္၊ သူတို႔ အဖြဲ႔၀င္ေတြကို ဆိုင္ကယ္စီးလူတစုက လိုက္ေႏွာင့္ယွက္ေနတဲ့ ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သက္ဆိုင္ရာ အာဏာပိုင္ေတြထံ အသိေပး တိုင္ၾကားခဲ့ေပမဲ့ အေရးယူ ေျဖရွင္းေပးျခင္း မရွိတဲ့အတြက္ အခုလို ေဆာင္ရြက္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ရတာလို႔ (၈၈) ေက်ာင္းသားမ်ား အဖြဲ႔က ေျပာပါတယ္၊

ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး (၈၈) မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုကိုၾကီးက ဒီဗြီဘီကို အခုလို ေျပာျပပါတယ္၊“က်ေနာ္တို႔ ဒီ (၈၈) မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားထဲကေပါ့ေလ၊ တဦးခ်င္းကို ေနာက္ကေနၿပီးေတာ့ ဆိုင္ကယ္ေတြနဲ႔ လိုက္ၿပီးေတာ့ သတင္းယူတဲ့ အဆင့္မဟုတ္ဘဲနဲ႔ လိုက္ၿပီး ေႏွာင့္ယွက္တဲ့ ၿခိမ္းေခ်ာက္တဲ့အဆင့္ ျဖစ္ေနတာဟာ က်ေနာ္တုိ႔ တလ ေက်ာ္လာခဲ့ပါၿပီ၊ အခုလိုမ်ဳိး လုိက္ၿပီးေတာ့ အိေျႏၵပ်က္ေလာက္ေအာင္ ေႏွာင့္ယွက္ေနတာေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ဒီေန႔ေတာ့ က်ေနာ္ ျပတ္ျပတ္ပဲ ေျပာလိုက္တယ္။

အဲေတာ့ အခုအေျခအေနဟာ က်ေနာ္တို႔ ဖန္တီးတာမဟုတ္ဘူး၊ ခင္ဗ်ားတို႔က က်ေနာ္တို႔ကို သြားရလာရ ခက္ေလာက္ေအာင္ က်ေနာ္တို႔ရဲ႔ ေဆြမ်ဳိးသားခ်င္း မိတ္ေဆြသဂၤဟေတြဆီကုိ လည္ရပတ္ရတာကအစ အဲဒီအိမ္ေတြေနာက္ကို လိုက္တယ္၊ အဲဒီအိမ္ေတြေရွ႔ကေန ဆိုင္ကယ္နဲ႔ ေခါက္တုံ႔ေခါက္ျပန္ လုပ္ၿပီးေတာ့ လုိက္ၿခိမ္းေခ်ာက္ေနတာ လူမွဳေရး သြားေရးလာေရးကိုပါ ၿခိမ္းေခ်ာက္ေနတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အဲသလို ခင္ဗ်ားတုိ႔ ဆက္ၿပီး ၿခိမ္းေခ်ာက္ေနမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔က ဥပေဒ အကာအကြယ္လဲ ယူလို႔မရဘူး၊ တိုင္လို႔တန္းလုိ႔လဲ မရဘူး

အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ လူထုကုိ တိုုင္တည္မယ္၊ လူထုကုိ က်ေနာ္တို႔ ေႏွာင့္ယွက္ခံေနရတဲ့အေၾကာင္းကုိ က်ေနာ္တို႔ ေႏွာက္ယွက္ခံရတဲ့ ေနရာမွာ က်ေနာ္တို႔ ေဟာေျပာမယ္၊ က်ေနာ္တုိ႔ လူထုကုိ တိုင္တည္မယ္၊ အဲဒါ က်ေနာ္ ဒီေန႔ ေျဗာင္ဖြင့္ေျပာလိုက္တယ္။
အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္တို႔ အေနနဲ႔ကလဲ အသိေပးခ်င္တာက က်ေနာ္တုိ႔ ႏိုင္ငံေရးလုပ္တာ ေျဗာင္လုပ္တယ္၊ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း လုပ္တယ္၊ အဲဒါကုိ ဥပေဒမဲ့ လိုင္စင္မဲ့ ဆိုင္ကယ္ေတြနဲ႔ ဘာ၀န္ထမ္း အဖြဲ႔အစည္းမွန္း မသိတဲ့လူေတြက ေတာက္ေလ်ွာက္ လိုက္ေႏွာင့္ယွက္ေနတာေတြကုိ လမ္းေလ်ွာက္ေနတာကုိ တလွိမ့္ခ်င္းလွိမ့္ၿပီး ေႏွာင့္ယွက္ရင္ ေႏွာင့္ယွက္တဲ့ေနရာမွာ ရပ္ၿပီးေတာ့ သက္ဆိုင္ရာ ျပည္သူလူထုကို တိုင္တည္မယ္၊ က်ေနာ္တုိ႔ အသိေပးမယ္၊ က်ေနာ္တုိ႔ စက္ဘီးနဲ႔ သြားတာကို လိုက္ေႏွာင့္ယွက္ရင္ ေႏွာင့္ယွက္ခံရတဲ့ေနရာမွာ အဲဒီေဒသကလူထုကုိ တိုင္တည္မယ္၊ အသိေပးမယ္၊ ေနာက္ဆုံး ကားနဲ႔သြားတာကို လိုက္ေႏွာင့္ယွက္ရင္ ကားရပ္ၿပီးေတာ့ ကားေပၚက ဆင္းၿပီးေတာ့ အဲဒီေနရာေတြမွာ က်ေနာ္တုိ႔လူထုကုိ တိုင္တည္မယ္၊ ေဟာေျပာမယ္၊
အဲသလိုလုပ္တာဟာ က်ေနာ္တုိ႔က ဖန္တီးတာမဟုတ္ဘူး၊ က်ေနာ္တုိ႔ သြားေရးလာေရး လည္တာပတ္တာ က်ေနာ္တုိ႔ မိတ္ေဆြသဂၤဟနဲ႔ ဆက္ဆံတာကအစ အဲသေလာက္ ေႏွာင့္ယွက္ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ တုံ႔ျပန္မွာျဖစ္တယ္။ဒါဟာ က်ေနာ္တုိ႔ ဖန္တီးဟာမဟုတ္ဘူး၊ ခင္ဗ်ားတို႔ ဖန္တီးတာ ျဖစ္တယ္ဆိုတာကုိ ဒီေန႔ က်ေနာ္တို႔ကုိ လုိက္ေႏွာင့္ယွက္တဲ့ လူေတြကုိလဲ အသိေပးၿပီးၿပီ၊ ဒါဟာ က်ေနာ္တို႔ အနယ္နယ္အရပ္ရပ္မွာရွိတဲ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ႔ ႏို္င္ငံေရး လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ေတြေရာ၊ ေထာက္ခံၾကတဲ့ ျပည္သူေတြ၊ က်ေနာ္တို႔လို႔မ်ဳိး အလားတူ ၿခိမ္းေခ်ာက္ခံေနရတဲ့ ျပည္သူေတြ အားလုံးကုိ အသိေပးတာ တိုင္တည္တာျဖစ္ပါတယ္၊ ”
ေဒသခံ အာဏာပိုင္ေတြဟာ အမ်ဳိးသမီးေတြကို ကာအိေျႏၵပ်က္ျပားေအာင္ လိုက္လံေႏွာင့္ယွက္ေနတယ္လို႑ ကုိယ္ေတြ႔ၾကံဳသူေတြျဖစ္တဲ့ မစုစုေႏြးနဲ႔ (၈၈) မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသူ မနီလာသိန္းတို႔က အခုလို ေျပာျပၾကပါတယ္၊
“ဟို - - သြားေနရာ လာေနရာေပါ့ေနာ္၊ ေစာင့္ၾကည့္ၿပီး တေကာက္ေကာက္နဲ႔ ဆိုင္ကယ္ေတြနဲ႔လိုက္၊ အဲ - က်မ မိန္းမသားျဖစ္တဲ့ မိန္းကေလးတေယာက္ သြားလာလွဳပ္ရွားတယ္၊ အဲဒါကို ေနာက္ကေနၿပီးေပါ့ေနာ္ ေယာက်္ားရင့္မၾကီးေတြက ေနာက္ကေန တေကာက္ေကာက္လိုက္ေနတာ က်မ ဘယ္လိုေျပာရမွန္းကို မသိပါဘူး၊ အရမ္း စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္တယ္၊”“အေျပးအလြွာားကို က်မ ေအာက္ဆင္းလိုက္ၿပီဆိုရင္၊ ေအာက္ကို ေရာက္ၿပီဆိုတာနဲ႔ အေျပးအလြွား သူတို႔ ဆိုင္ကယ္ေတြ စက္ဘီးေတြနဲ႔ လိုက္ၾကတယ္၊ ရပ္ကြက္ထဲမွာ မတည္မၿငိမ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေနတာ သူတို႔အုပ္စုေတြပါပဲ၊ အခုဆိုရင္ တျဖည္းျဖည္း ပိုဆိုးလာတယ္၊ အိမ္ေရွ႔ အိမ္ေအာက္ကေနၾကည့္တယ္၊ ဆိုင္ကယ္ေတြနဲ႔ လိုက္တယ္၊ စက္ဘီးေတြနဲ႔ လိုက္တယ္၊
အခုဆိုရင္ က်မတို႔ ဆိုက္ကားေပၚက ဆင္းလာၿပီဆိုရင္။ ဆိုက္ကားကေန မလွမ္းမကမ္းက မိုက္ၾကည့္ၾကည့္တာမ်ိဳးေတြ။ ဘုၾကည့္ၾကည့္တာမ်ိဳးေတြေပါ့ေနာ္။ ေယာက်္ားၾကီးတန္မဲ့၊ က်မတို႔ အမ်ိဳးသမီးေတြကို သူတို႔က နည္းမ်ိဳးစုံနဲ႔ လုိက္လံေႏွာင့္ယွက္ ရမ္းကားေနတယ္၊ အဲဒါေတြကို က်မတို႔က သူတို႔လုပ္တဲ့ လုပ္ရပ္ေတြကို က်မတို႔က ဆက္လက္ၿပီးေတာ့ တိုင္တန္းသြားမွာပဲ၊ ေျပာဆိုသြားမွာပဲ။”

No comments: